poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Radosna nowina

Ludzie kochani! Zdałam matmę na 3! Teraz bez stresu, zabiorę się za pisanie. Kto wie, może już dzisiaj wstawię nowy rozdział? Ale kurczę... wiem, że mało kto to przeczyta, ale muszę wam powiedzieć, że podobno na pisemnym poradziłam sobie najlepiej, tylko na ustnym  zjadł mnie stres. No i kto wie... może i 4 bym dostała, ale kit. 3 to jest coś! Teraz pójdę na rok do jakiejś policealnej i za rok matura. Nawet tak myślę, że w przyszłym roku będę miała lepsze wyniki z matury, niż gdybym teraz ją pisała. Oh... przepraszam, że tak chaotycznie, i w ogóle, ale nadal trzyma mnie adrenalina i euforia. Dziękuję za trzymacie kciuków! ;D

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratuluje !!!

Anonimowy pisze...

Brawooo! :) I bedzie kolejna notka ;> JUPI :D Czekam z cierpliwością. Kocham tego bloga choć od niedawna go czytam. Bardzo mnie wciągnął

Anonimowy pisze...

Nawet nie wiesz jaka mi radość sprawiasz, tak dobrą nowina, blagam wróć i pisz to opo dalej.
Naruto i Szakal są niesamowici.

życzę weny
ana

Unknown pisze...

Jak ja się cieszę, że w końcu zaczniesz pisać dalej te trzy opowiadania, które ubóstwiam kocham, iii... no wielbię. Staniesz się moim guru! Przeczytałam wszystko, już teraz, znaczy wieeesz zaczął się rok szkolny i nie mogłam poświęcić niestety na to całego wczorajszego dnia i nocy, ale dzisiaj wszystko skończyłam i przesłałam linka mojej koleżance, tzn, kuzynce, która tylko i wyłącznie by yaoi czytała.
Masz bardzo... ym, niesamowity styl pisania. Każde twoje opowiadanie, ma coś w sobie, co sprawia, że karze mi ( i chyba nie tylko), czytać dalej. Jestem zachwycona i mam nadzieję, że za niedługo pojawi się nowy rozdział.
Przepraszam za chaotyczną notkę, po prostu, za dobrze pisanie komentarzy mi nie idzie. ;p albo jestem tak podekscytowana, że słowa mi się w głowie mieszają. Jaka jest prawdziwa przyczyna, nie wiem.

Pozdrawiam Sabaku dragon :)