wtorek, 6 września 2016

Pożegnaianie & informacja

Hej! Nic mi się nie stało i nadal  żyję sobie w Polsce. :) Nie jestem pewna czy ktoś tu zagląda (lub do innych blogów), ale oficjalnie się żegnam z pisaniem na tych blogach. Stwierdziłam, że wypadałoby się odezwać po tak długim czasie i nie trzymać was w nadziei, że wrócę do tych historii.  Dużo się u mnie w życiu pozmieniało i chciałabym zabrać się za pisanie czegoś innego jak seria w tematyce science fiction/przygodówka. Kto wie? Może kiedyś przeczytacie jakąś książkę napisaną przeze mnie? :) Może też założę bloga, co tam u mnie w życiu się dzieje, coś w stylu pamiętnika? Nie wiem, dużo pomysłów, dużo planów, ale trzeba ruszać do przodu. Dziękuję wszystkim, którzy udzielali się na blogach, dawali porady i pisali słowa otuchy. Dziękuję wam bardzo mocno! Nawet nie wiecie jak dużo wam zawdzięczam i dziękuję za czytanie tych moich nie najlepszych wypocin. :) Trzymajcie się!

3 komentarze:

AliceTriesToDraw pisze...

Ja tu zaglądam ;-;/
Calutki czas c:
Szkoda, że nie kończysz tego opowiadania, bo naprawdę je lubiłam, ale to nie najważniesze. Dobrze, że wszystko jest w porządku ^^
Przeczytam z chcęcią twoje następne dzieło :D

Anonimowy pisze...

Witam,
ach szkoda, wielka szkoda, ja od czasu do czasu zaglądam na Twoje blogi, i czytam od nowa... naprawdę wielka szkoda, bo polubiłam historie, bohaterów Twoich opowiadań...
Dużo weny życzę Tobie...
Pozdrawiam serdecznie Basia

TwojaWisienka pisze...

Witaj!!!

Nic Ci nie jest! Żyjesz! Mimo, że nie byłam tu od początku i zawitałam tu pierwszy raz jakiś rok temu, naprawdę się o Ciebie martwiłam! To raczej naturalne, że martwimy się o osoby, które dawno nie dawały oznak życia i w pewien sposób, są nam bliskie. Jakby nie patrzeć, w pewien sposób poprzez opowiadanie zbliżamy się do autorów.

Cieszę się, że nic Cie nie jest :)

Jeśli mam być szczera, spodziewałam się porzucenia tego bloga. Jednak mimo tego, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, iż powiadomiłaś o tym swoich czytelników ( po baaardzo długim czasie, ale jednak )
Jest mi przykro, że opowiadanie nie będzie kontynuowane, ponieważ należy do moich ulubionych :(

Pozdrawiam!